۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۳۶

چهره های برتر قرآنی استان کردستان تجلیل شدند

چهره های برتر قرآنی استان کردستان تجلیل شدند

سنندج- همزمان با ایام مبارک دهه فجر از چهره های برتر قرآنی استان در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ظهر پنج شنبه با تقدیر از فعالیت‌ها و زحمات مسئولان و فعالان قرآنی در راستای ترویج و توسعه آموزه‌های قرآنی در جامعه اظهار کرد: فرهنگ قرآن باید در زندگی مردم ترویج پیدا کند و مقدمه عمل به قرآن قرائت و تفسیر آن است.

وی افزود: این فعالان قرآنی هستند که باید زمینه را برای ترویج فرهنگ عمل به قرآن در جامعه فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی برگزاری محافل تفسیر را از اولویت‌هایی عنوان کرد که باید توسط فعالان قرآنی مد نظر قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بزرگترین درس‌های زندگی در فهم آیات قرآن است و هر کس باید با حضور در محافل قرآنی زمینه را برای انس با قرآن در زندگی فراهم آورد و در نتیجه با عمل به این درس‌های پر برکت زمینه‌های سعادت دنیوی و اخروی خویش را فراهم سازد.

چهره های برتر قرآنی استان کردستان تجلیل شدند

حجت الاسلام والمسلمین کاروند مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان نیز در این مراسم با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: برگزاری چندین محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته بین المللی، برپایی همایش بزرگ نهضت قرآنی بصیرت انقلابی در سنندج و مریوان، برگزاری پویش مسابقه هر خانه یک محفل قرآنی و برپایی بیش از ۱۰۰ محفل انس با قرآن در شهرستان‌ها از برنامه‌های کمیته قرآنی دهه فجر در سال جاری است.

در پایان این مراسم از ۳۰ نفر از فعالان برتر قرآنی استان کردستان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 5416107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha